czwartek, 9 maja 2013

(Wataha Mroku ) od Lovley Loyal



Mieliśmy dużą imprezę po powrocie do naszej krainy...oczywiście tam po raz pierwszy zmieniliśmy się w ludzi.
Nie widzialam jak wyglądam, wtedy bawilam się na imprezie nawet nie przejmując sie wyglądem.
Po powrocie do jaskini wszyscy od razy zasnęliśmy...mieliśmy mocnego kaca,bo trochę wypiliśmy.
Zasnęlam od razu...obudzilam się jednak późnej nocy i postanowilam zobaczyć swą postać.
Zmieniłam się w nią ...wyszłam z jaskini i pobiegłam w las
tam stanęłam na dużym kamieniu i przybrałam postać człowieka.




Spojrzałam na moje dłonie i nogi, poruszyłam palcami i się uśmiechnęłam.
Położyłam rękę na mojej głowie i poczułam gładkie włosy...miałam dziwne uczucie będąc w tej postaci...świat widziałam zupełnie inaczej.
Nagle pojawił się starzec i powiedział:
- Brawo, wybrałaś swoją postać człowieka. Dbaj o siebie i pamiętaj ,że to był twój ostateczny wybór, ta postać pozostanie z tobą już na zawsze. Życzę miłego życia.- powiedział i znikł.
Przeszłam się kawałek po lesie, napilam się wody w rzece i zobaczylam swoje odbicie po czym wróciłam do jaskini gdzie zmieniłam się w wilka.
Mins dalej spal nie chcialam go budzić, polożylam się obok i też zasnęlam przytulona do niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz