wtorek, 23 lipca 2013

(Wataha Mroku) Od Minsa

Rozpoczęła się walka między nami a wygnanymi wilkami. Nagle zauważyłem Love. Co ona tu robi? Podbiegłem do niej i wrzasnąłem
-Co ty tu robisz? Uciekaj jeszcze coś ci się stanie!
-Nie ucieknę!
-Jak chcesz!
Mówiąc to rzuciłem się na czarnego wilka który tak interesował się moim amuletem. Na początek dostał z kuli energii.Potem przywołałem duchy które dokończyły sprawę. Zmieniłem się w niedźwiedzia i zacząłem podrzucać wrogów.Nagle ktoś krzyknął
-Zabić go!
Zobaczyłem, że wygnane wilki idą w stronę Blue. Zobaczyłem też Love która stoi im na drodze. Zmieniłem się w wilka i teleportowałem się obok niej. Wytworzyłem kilka kul energii które posłałem na wrogów. Ogłuszyło to kilku ale wygnane wilki nadal nacierały. Zmieniłem się w niedźwiedzia i runąłem na wrogów. Oni się rozpierzchli. Nagle jakiś wilk rzucił się na Rapix. Wtedy ona zaczęła walczyć po stronie wroga. Po 30 minutach wrogie wilki zaczęły się wycofywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz