środa, 28 sierpnia 2013

(Wataha Mroku) Od Minsa

Całą noc siedziałem nad książkami szukając czegoś na temat produkcji mieczy czy sztyletów. Jednak we wszystkich moich książkach nie było nic na ten temat i chociaż znalazłem wiele ciekawych rzeczy na przykład jak zrobić sztylet z zęba smilodona albo grot strzały z kości mamuta. Wszyscy jeszcze spali więc wybiegłem przed jaskinie. Oceniłem stan ciosów mamuta i zacząłem je powoli odpiłowywać. Gdy zaniosłem ciosy do mojej groty postanowiłem teraz zdobyć kły smilodona. Wziąłem łuk i kołczan ze strzałami. Aby znaleźć smilodona musiałem wyjść po za tereny Forever Young. Na szczęście na skraju naszej doliny krążył samotny smiolodon. Wystrzeliłem kilka strzał w jego kierunku. Na szczęście padł bo wolał bym uniknąć spotkania z nim oko w oko. Gdy upewniłem się ,że na pewno nie żyje zabrałem go do jaskini. Gdy znalazł się już na moim stole zacząłem mu odpiłowywać kły. Gdy był już pozbawiony swoich ostrych zębów zacząłem obdzierać go ze skóry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz